Igår + nu + duschen

Tja, blev inget inlägg igår. Stack ut och träffade nå kompisar. Självklart var Jag, Macke och Kricka på birsta då. Eller var det igår? Jo det var det nog. Sen träffade jag Julia och någon Moa. Aja, vi hade det roligt och just nu funderar jag på att ta en sväng till duschen. Ska sen ha heldag på stan med mormor. Och mamma ska ju självklart till hennes pojkvän och titta på idol antar jag. Btw så åker jag hem på Söndag. Håller på att tjata på Oscar med att han ska träffa mig. Vafan, han sa ju faktiskt att vi skulle träffas innan jag åker tillbaka till Eskilstuna. Och nu har jag fått reda på att jag har en SUPRISE hos pappa som min bonusmor har köpt, jag är väldigt nyfiken. Så lite längtar man nog. Dessutom så vaknade Julie nu. Så hon får väl sätta sig vid min dator här i soffan, eller vart fan hon nu vill sitta. FÖR JAG SKA DRA MIG MOT DUSCHEN! Haido c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0